piątek, 4 maja 2018

antena

Osobiście pod zabudowę g-k montowałem juz różne stelaże mn. geberit, grohe, TECE.... w zasadzie wszystkie bardzo podobnie z tym że proponował bym dać profile pionowe nie te do ścianek działowych tylko te grube jak do futryn (stalowe) to będzie dużo sztywniejsze i można jeszcze na wysokości górnej krawędzi stelaża zrobiż poprzeczką z profila i do niej też się umocować... naprawdą radzę zrobić to porządnie bo juz spotkałem się z przypadkami gdzie nie tylko pękały płyty gk ale przewracały się całe stelaże wraz z osobami kożystającymi z przybytku... (swoja drogą to dopiero musi być zaskoczenie) Pierwsze - bo wśród znajomych były kłopoty - a to nie zaksiegowane faktury, zapłacone a oni odcinali sygnał a potem chcieli kasę za uruchomienie, a to znowy jakieś weksle za sprzęt kiedyś były.. Czasem problemy z aktywacją..
Kto instalował ostatnio, niech powie, czy gładko no i jakie opłaty trzeba wnieść? Za wypożyczenie dekodera HD ile sobie liczą? Na stronie internetowej cisza na ten temat.. A talerz? konwetrer? Dają czy kupuję?
na początku grudnia wziąłem cyfrę, od razu ci mówię że ten dekoder za 1 grosz to jakieś padło , na karcie cyfry chodzi ale jakbyś miał splitter w instalacji to na karcie splittera zacina jak jasny gwint , kupiłem nowy po 2 dniach oglądania
od kilku lat, dekoder mamy swój, antena jest jedna zbiorcza na dachu, także kupiliśmy tylko kartę.

Nie wiem, jak wasi znajomi płacili za cyfrę, ale ja czasem mam nadpłatę czasem niedopłatę i nic mi nigdy nie odłączyli, normą jest, że płace z miesięcznym opóźnieniem.
też mam od dobrych kilku lat (no, oczywiście czasem trzeba było robić manewry typu wypowiedzenie umowy i zawarcie innej żeby mieć lepszą promocję  ) i jak dotąd żadnych problemów z płatnościami nie było, zarówno gotówka jak i polecenie zapłaty, w obu zdarzały się opóźnienia, kilka razy jakiś liścik przypominający (i dobrze, nie zawsze mam czas sprawdzić saldo akurat na tym koncie gdzie polecenie zapłaty - przypomną)
sprzęt z promocji złotówkowych rzeczywiście marnej jakosci, czasem trzeba kilka razy wymienić żeby trafić na stabilny egzemplarz, za to wymieniają bez problemu jeżeli tylko coś nie tak
HD nie mam to sie nie wypowiem
antena z polsatu będzie pasować
a z promo dla stałych klientów - faktycznie czasem warto zadzwonić, przypomnieć się i coś wytargować  a już szczególnie pod koniec umowy 
aha, i z nie wchodzę w umowy dłuższe niż 12-13 miesięcy
Jak już jesteś stałym klientem i płacisz jeden z wyższych abonamentów to zapomnij o propozycji z ich strony odnośnie jakiejś promocji, oczywiście to wszystko jest dla ciebie dostępne ale jak nie zadzwonisz nie wypytasz się sam to nikt ci tego nie powie. I tak średnio co pół roku dzwonimy do nich na infolinie, dopytujemy się, czy chcą nam coś zaproponować, albo co jest w promocji i dzięki temu mamy wszystkie programy i płacimy około 105 zł. czasami nawet 80 zł.
z płatnością to nie wiem jak jest , bo pierwszy abonament mam do 18 stycznia
No i jeszcze jedno. Mam Polsat. Czy będe musiała zdemontować talerz Polsatu i powiesić Cyfry, czy można podpiąć się pod ten, co jest? Ile bierze instalator? A co z tym dekoderem Polsatu - wyrzucam?

Poradźcie, waham się, lenistwo mówi - daj se spokój, i tak oglądasz raz na tydzień dziennik. Ale na cyfrze (TYLKO   ) jest National geografic, który uwielbiam. I nęci zmiana. Ale chciałabym bez nakładu i bezbolesnie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz